صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سایپا شرایط فروش اطلس را اعلام کرد + جدول (۴ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۲۰۱۴
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
سایپا شرایط فروش اطلس را با قیمت قطعی و موعد تحویل فوری اعلام کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز به نظر می‌رسد سایپا پس از اعلام چند شرایط پیش‌فروش و عدم استقبال مخاطبان، بالاخره رویه خود را تغییر داده است. این شرکت اخیراً شرایط فروش اطلس را با قیمت قطعی و موعد تحویل ۹۰ روزه اعلام کرده است. متقاضیان خرید اطلس در قالب سامانه یکپارچه شامل این شرایط فروش می‌شوند.

سایپا در تاریخ سوم دی‌ماه ۱۴۰۲، برای این مخاطبان پیامک اطلاع‌رسانی را ارسال کرده است. این خودرو با قیمت تقریبی ۴۰۶ میلیون تومان توسط سایپا به فروش می‌رسد. یکی از نکات جذاب این شرایط فروش برای مشتریان، تنوع بالای رنگ این خودرو خواهد بود. مشتریان می‌توانند این خودرو را با ترکیب رنگی ساده و همچنین ترکیب دو رنگ خریداری کنند. این ترکیب رنگ متنوع درحالی اعلام می‌شود که اکثر خودرو‌های سایپا تنها با رنگ سفید به متقاضیان عرضه می‌شوند.

سایپا اطلس تاکنون وارد بازار نشده است، بنابراین قیمت آن در بازار آزاد نامشخص است. از آن‌جایی که این خودرو نسخه ارتقایافته و بهینه‌شده کوییک محسوب می‌شود، واکنش بازار به این خودرو تأثیرات جدی بر ادامه حضور کوییک در بازار خواهد داشت. درصورتی‌که فعالان بازار قیمت اطلس را با اختلاف اندکی نسبت به کوییک تعیین کنند، این خودرو تا زمان حضور کوییک نمی‌تواند خود را در بازار مطرح کند.

درحال‌حاضر تنها تیپ G از اطلس به تولید رسیده است که نسخه دنده‌ای و فول آپشن این خودرو محسوب می‌شود. مانیتور ۷ اینچ، دوربین عقب، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، آینه تاشو برقی، آنتن سقفی، تریم دو رنگ بدنه، روکش چرمی صندلی‌ها و سانروف ازجمله تجهیزات خاص اطلس در تیپ G هستند. این خودرو به‌صورت استاندارد با سیستم کنترل پایداری و سیستم کمکی حرکت در سربالایی به دست مشتریان می‌رسد.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.