صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حضور ۴۰ بانوی هنرمند در رویداد «شهربانو»

  • کد خبر: ۲۰۲۳۰۸
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
دبیر هنری مجموعه رویداد روایت شهر از حضور ۴۰ بانوی هنرمند فیلمساز در رویداد هنری «شهربانو» که به همت موسسه فرهنگی شهرآرا برگزار می شود، خبر داد.

مجید ظریف، دبیر هنری مجموعه رویداد روایت شهر در گفت‌وگو با شهرآرانیوز گفت: در فراخوان منتشرشده برای رویداد شهربانو، ۴۰ نفر از بانوان هنرمند فیلمساز از سراسر کشور رزومه خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کردند که ۱۰ نفر از این جمع به عنوان افراد منتخب به مشهد دعوت شدند. همچنین با توجه به اینکه رویداد مختص مشهد بود، ۳۰ بانوی فیلمساز مشهدی نیز در این رویداد حضور دارند.

وی افزود: در کنار این ۴۰ نفر، یک گروه ۲۰ نفره شامل افرادی که قرار است روی طرح فیلمنامه کار کنند نیز در رویداد حضور خواهند داشت.

ظریف خاطرنشان کرد: برنامه‌های روز نخست، با برگزاری افتتاحیه آغاز می‌شود که در آن، دو مستند «آستان خورشید» ساخته عبدالرضا رحمانی‌نسب و «غیرمسکونی» ساخته مسعود زارعیان به نمایش در می‌آید. در کنار برگزاری کارگاه‌های انتقال تجربه، سوژه‌ها برای حاضران در رویداد ارائه می‌شود. شرکت‌کنندگان نیز از میان این سوژه‌ها، سوژه‌ای را انتخاب می‌کنند و طی برگزاری جلسات منتورینگ، نگارش طرح‌ها درباره این سوژه‌ها را آغاز می‌کنند.

وی در ادامه گفت: برگزاری کارگاه آموزشی انتقال تجربه با حضور «مریم قربان‌زاده» و «امیر سعادتی»، کارگاه انتقال تجربه سینمایی با حضور «لیلی عاج» و کارگاه تاریخ و هویت مشهد در حرم مطهر رضوی، از برنامه‌های روز دوم برگزاری رویداد است و در روز سوم نیز ضمن ارائه طرح‌ها توسط شرکت‌کنندگان، مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.