صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اعلام تعداد هموطنان مبتلا به کرونا در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۰۲۵۳
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
براساس آمار مبتلایان به کرونا در خراسان رضوی، مشهد در صدر آلودگی این استان قرار دارد.
دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۸۹ نفر است و پس از آن نیشابور ۴۳ مورد مبتلا را دارد.
علی‌اصغر انجیدنی گفت: در حال حاضر تمامی دانشکده و دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقر در استان خراسان رضوی حداقل یک مورد ابتلا به ویروس کووید۱۹ را دارند.

دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۸۹ نفر است و پس از آن نیشابور ۴۳ مورد مبتلا را دارد.

وی بیان کرد: دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار و تربت حیدریه به ترتیب با ۹ و ۷ مورد ابتلا در مرحله بعدی قرار دارند و در دانشگاه‌های علوم پزشکی گناباد و تربت جام نیز هر کدام به ترتیب ۳ و یک مورد ابتلا ثبت شده است.

انجیدنی خاطرنشان کرد: از روز ۳۰ بهمن ماه گذشته تا امروز ۱۸ اسفند، یک هزار و ۷۸۷ بیمار مبتلا به حاد تنفسی و مشکوک به ابتلا به ویروس کووید۱۹ عامل بیماری کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری شده‌اند.

دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: تاکنون ۷۵۷ نفر از این تعداد بیمار با طی مراحل درمانی روند سلامتی را طی کرده، بهبودیافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.
 
منبع: وب دا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.