صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عنایتی: استقلال تیم پر مهره‌ای است

  • کد خبر: ۲۰۲۸۴۸
  • ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱
رضا عنایتی معتقد است که استقلال تیم پر مهره‌ای است. این اظهارات در حالی نگاه‌ها را متوجه خود کرد که نکونام معتقد است تیمش مهره کم دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام در هفته‌های اخیر بار‌ها به این نکته مهم اشاره کرده که تیمش نیاز به بازیکنان جدید دارد. این اظهارات به نوعی تایید بر کاستی‌های استقلال است. البته رضا عنایتی این موضوع را قبول ندارد. سرمربی تیم پیکان معتقد است که استقلال تیم بسیار پر مهره‌ای است. عنایتی پیش از دیدار با استقلال این جملات را به زبان آورده است: «مقابل تیمی بازی می‌کنیم که خاطرات خیلی خوب و زیادی از آن دارم. استقلال پرمهره است و باید با تمام تمرکز در طول ۹۰ دقیقه کار کنیم تا بتوانیم با نتیجه گرفتن، شرایط خود را در جدول بهتر کنیم. احساس می‌کنم برای این بازی تماشاگران و افرادی که پای تلویزیون نشسته‌اند، بازی خوبی می‌بینند. نتیجه با خدا است و فقط تلاش می‌کنیم.»

عنایتی معتقد است که استقلال عمیقا تیم خطرناکی است: «استقلال در کل تیم خطرناکی است و نمی‌توانیم یک نفر خاص را در نظر بگیریم. بازیکن تاثیرگذار در همه تیم‌ها وجود دارد، اما تمام مهره‌های استقلال در تمام خطوط وظایف خود را به بهترین شکل انجام می‌دهند و این کار ما را مقداری سخت می‌کند.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.