صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تمهیدات لازم در فروشگاه‌های شهرداری مشهد انجام شده و اقلام مورد نیاز و اساسی شهروندان تا پایان ایام نوروز تامین است.
به گزارش شهرآرا نیوز،  حمیدرضا موحدی‌زاده نایب رئیس شورای شهر مشهد گفت: تامین مایحتاج شهروندان در این روز‌ها بسیار حائز اهمیت بوده که خوشبختانه تمهیدات لازم در فروشگاه‌های شهرداری مشهد انجام شده و اقلام مورد نیاز و اساسی شهروندان تا پایان ایام نوروز تامین و در انبار‌ها موجود است.
وی اظهارکرد: در کنار این اقدامات، فضاآرایی و گل‌کاری‌های بسیاری نیز در نقاط مختلف شهر شاهد هستیم که نشان از پویایی بوده و نبض زندگی همچنان در شهر می‌زند.

وی با اشاره به تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط شورای شهر مشهد، گفت: حال آنچه که مهم بوده، مدیریت این بودجه و هزینه درست و صحیح آن است؛ این مبلغ باید به شکل سنجیده صرف شود تا بیشترین کارایی و بازدهی را داشته باشد.

موحدی‌زاده با تاکید بر استفاده حداقلی از مایع‌های الکلی ضدعفونی توسط شهروندان، افزود: این مواد را تنها باید درصورتی استفاده کرد که آب و صابون در دسترس ما نباشد.

نایب رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه تامین مایحتاج مردم در این روز‌ها بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های شهرداری (شهرما) باید پیوسته پاسخگوی این نیاز‌ها باشند و خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته، اقلام اساسی مورد نیاز شهروندان تا پایان ایام نوروز تامین شده و مشکلی از این حیث وجود ندارد.
 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.