صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: تعداد مصدومان حوادث جاده‌ای و شهری طی ۹ ماهه سال جاری در شهرستانهای گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش بیش از ۳۰ درصدی داشته است.

به گزارش شهرآرانیوز محمد حسین اسماعیل زاده افزود: تعداد مصدومان حوادث جاده‌ای و شهری در گناباد از یک هزار و ۶۹۲ نفر در ۹ ماهه سال گذشته به یک هزار و ۷۹۰ نفر در مدت مشابه امسال رسید.

وی ادامه داد: از مجموع مصدومان سوانح در شهرستان‌های گناباد و بجستان در همین مدت یک هزار و ۱۸ نفر مربوط به حوادث شهری و ۷۷۲ نفر حوادث جاده‌ای است.

مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد اضافه کرد: از مجموع ۶۴ هزار و ۴۴۳ تماس با اورژانس شهرستان‌های گناباد و بجستان، ۱۱ هزار و ۸۱۹ مورد منجر به انجام ماموریت شد که هشت هزار و ۲۵۱ مورد از این تماس‌ها را مزاحمت‌های تلفنی تشکیل می‌دهد.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۸۰۰ بیمار و مصدوم در سال جاری توسط اورژانس به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شهرستان‌های گناباد و بجستان منتقل شدند.

اسماعیل زاده گفت: بالگرد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی گناباد نیز در همین مدت ۷۸ مورد برای امداد رسانی در شهرستان‌های گناباد و بجستان اعزام شده است.

شهرستان‌های گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی زیر پوشش خدمات دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند و به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.