صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که با استعفای یحیی گل‌محمدی موافق نیست و به زودی جلسه‌ای با این مربی برگزار خواهد کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یحیی گل‌محمدی بعد از تساوی با مس رفسنجان از سمت خود استعفاء داد. گل‌محمدی در شرایطی استعفای خود را در رسانه‌ها اعلام کرد که هیچ استعفای کتبی به باشگاه نداده است. گل محمدی که اعلام کرده بود پرسپولیس همه جنگ‌های رسانه‌ای را باخته به قولی ناراحتی خود را از بخش رسانه‌ای باشگاه نیز اعلام کرد تا مشخص شود از افرادی که در این سمت کار می‌کنند، راضی نیست.

با این حال رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از شنیدن استعفای گل‌محمدی اعلام کرده با جدایی او موافق نیست و این مربی باید به کارش ادامه دهد. در همین راستا قرار است جلسه‌ای میان گل‌محمدی و درویش برگزار شود تا این مربی مسائل مربوط به نیم فصل دوم را به مدیریت اعلام کند.

شنیده می‌شود گل‌محمدی خواستار جذب ۳ بازیکن طراز اول شده تا تیمش برای نیم فصل دوم در شرایط بهتری قرار بگیرد و بتواند به روند رو به رشدی که داشت ادامه دهد.

باید دید در جلسه‌ای که به زودی میان گل‌محمدی و درویش برگزار خواهد شد چه خواهد گذشت و آیا این دو برای ادامه همکاری به جمع بندی خواهند رسید یا خیر؟!

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.