صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بورکینافاسو شبیه کدام هم گروه ایران است؟

  • کد خبر: ۲۰۳۹۵۴
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
مسئولان تیم ملی فوتبال ایران حریفی را برای تدارکات انتخاب کرده اند که هیچ شباهتی به هم گروه‌های ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ندارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی ایران باید در یک بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی فوتبال بورکینافاسو قرار بگیرد. این تیم در رتبه ۵۷ رنگکینگ جهانی قرار دارد و پیشرفت مطلوبی در سال‌های اخیر داشته، اما انتخاب این تیم برای برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران در آستانه جام ملت‌های آسیا بحث برانگیز شده است.  



این سوال مطرح است که بورکینافاسو از نظر فنی چه شباهتی به هم گروه‌های ایران در جام ملت‌های آسیا دارد؟ ایران در مرحله اول مقابل فلسطین، هنگ کنگ و امارات قرار خواهد گرفت و بورکینا فاسو به لحاظ شکل بازی که یک تیم آفریقایی با قدرت بدنی بالا و تاکتیک فرسایشی است، هیچ شیاهتی با این تیم‌ها ندارد.  

البته قلعه‌نویی به دفاع از این بازی پرداخته و حتی مدعی شده بورکینا فاسو به عربستان شبیه است که البته تیم ملی در مسیر خود تا رسیدن به فینال جام ملت‌های آسیا لااقل تا مرحله نیمه نهایی بعید است به عربستان برخورد کند. قلعه‌نویی گفته: «رنک بورکینافاسو ۵۷ و نزدیک عربستان است. خیلی تیم خوبی است. بعضی دوستان انتقاد کردند. با تیمی بازی کنیم این انتقاد وجود دارد. می‌تواند بازی و محک خوبی برای ما باشد.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.