صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در حال حاضر هر کیلوگرم مرغ گوشتی در بازار مشهد با نرخ مصوب ۸۵هزارتومان و گوشت قرمز با حدود قیمت ۵۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد که در برخی روز‌ها این قیمت متغیر است.

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به اینکه طی چند روز اخیر میزان کشتار برای مشهد ۳۳۵-۳۰۰ تن بوده، در دو سه روز اخیر با توجه به کاهش تقاضا مشکل کمبود مرغ در سطح بازار مشاهده نمی‌شود و تمامی واحد‌های صنفی مربوطه مملو از مرغ است. لازم به ذکر است که قیمت مرغ زنده در روزهای اخیر روند کاهش قیمت داشته است. انتظار می‌رود با این وضعیت روند رو به کاهش  قیمت مرغ زنده ادامه‌دار باشد.
با توجه به تصویب قیمت قطعات در کمیسیون تنظیم بازار، قیمت‌ها برای مصرف‌کننده و به صورت ظرفی به شرح ذیل است:



در حال حاضر قیمت مصوب مرغ ۸۵ هزارتومان و عمده ۸۱هزارتومان و قیمت مرغ زنده در مشهد ۶۴هزارتومان و قیمت جوجه یک‌روزه راس ۲۹-۲۷ هزار تومان است. (برای اطلاع قیمت مرغ زنده در شمال ۶۹هزار تومان است.)

 مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد در این‌باره گفت: با تخلفات صنفی برخی واحد‌های صنفی بدون کارت تأمین که بعضاً بین ۹۲-۸۸ هزارتومان عرضه می‌کنند برخورد قانونی لازم انجام و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شود.

محسن صیادی افزود: از ابتدای دی‌ماه تاکنون  حدود ۶۴۰ بازرسی و ۶۲ فقره گزارش بازرسی تنظیم و به تعزیرات معرفی شده‌اند.

روند کاهشی قیمت گوشت قرمز در بازار

بر اساس تحلیل بازار گوشت قرمز مشهد، در هفته‌ای که گذشت قیمت گوشت با توجه به روند افزایشی که در هفته‌های اخیر داشته است تقریبا ثابت یا با کاهش ۷-۴ درصدی آن هم در قیمت دام زنده بوده است. البته لازم به ذکر است که قیمت آلایش نیز روند نزولی دارد که این روند نزولی و همچنین کمبود دام زنده و مولد احتمال افزایش مجدد قیمت گوشت را به همراه دارد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.