صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

درحالی که بعد از مصدمیت میرزایی باشگاه استقلال اعلام کرده بود میرزایی قطعا بعد از طی مصدومیت به لیست اضافه خواهد شد، اما نکونام برای بازگرداندن این بازیکن دچار تردید است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، رضا میرزایی شانس آن چنانی برای بازگشت به لیست استقلال ندارد. او در شرایطی که گفته شده ۳ هفته دیگر می‌تواند کار‌های تاکتیکی را مانند دیگر بازیکنان انجام دهد، اما از سوی نکونام برای بازی در نیم فصل دوم فراخوانده نشده است.

این بازیکن ازحدود ۲ ماه قبل تا کنون منتظر مانده تا از طرف باشگاه با او تماس بگیرند تا قراردادش دوباره ثبت شود و به لیست استقلال بازگردد، اما درحالی که باشگاه استقلال در اقدامی ضربتی اقدام به جذب سیلوا کرد تا مشخص شود چه اندازه علاقمند به بازگشت این مدافع بوده، اما در راستای بازگشت رضا میرزایی که وعده‌های بسیاری در دوران مصدومیت به او داده شده بود، هیچ اقدامی نشده است.


این طور که از اطرافیان نکونام شنیده می‌شود میرزای در اولویت بازگشت به استقلال نیست و سرمربی استقلال قصد دارد با ارزیابی دقیق‌تر درباره بازگشت قطعی این بازیکن به استقلال تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

در پست میرزایی استقلال همین حالا با ترافیک بازیکن مواجه است و از سویی تکیه به بازیکنی که تازه از بند مصدومیت رها شده و سوابق روشنی هم ندارد آن هم درنیم فصل دوم که تیم نیاز به بازیکن آماده دارد، ریسک است و شاید نکونام هم نگران جواب ندادن این بازیکن باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.