صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نکونام بعد از قطع امید از جذب بازیکنانی که پیش‌تر در لیست ورود قرار داده بود، لیست جدیدی را به علی خطیر داده که نام تورس، دانشگر و نورافکن هم در آن مشاهده می‌شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علی خطیر نتوانست بازیکنانی که در لیست اولیه نکونام  برای ورود به استقلال قرار داشتند را به خدمت بگیرد و از جمع بازیکنان لیست اول فقط حضور سیلوا قطعی شده است.  

به همین دلیل سرمربی استقلال برای اینکه از نقل وانتقالات عقب نمانده و بتواند تیمش را برای نیم فصل دوم تقویت کند، لیست جدیدی از بازیکنان مد نظر خود را تقدیم خطیر کرده است.


در همین راستا باید به نام‌های دانشگر، تورس، احمدزاده، زنده‌روح، شکاری، خدابنده‌لو و نورافکن اشاره کرد که باشگاه استقلال باید در راستای حضور این بازیکنان در استقلال اقداماتی انجام دهد.

البته باشگاه سپاهان روز گذشته با جدایی نورافکن و دانشگر رسما مخالفت کرده است، اما سرمربی استقلال برای اینکه به مدیرعامل بفهماند تا چه اندازه روی حضور این بازیکنان اصرار دارد، بار دیگر نام آن‌ها را در فهرست خود قرار داده تا شاید باشگاه استقلال در این راستا اقداماتی انجام دهد.

خطیر در روز‌های اخیر بابت تحولات مالی در باشگاه استقلال اقداماتی انجام داده و گفته می‌شود اوضاع در حال بهبود است. حتی ۱۰ درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شده تا آن‌ها با فراغ بال به فعالیت در استقلال ادامه دهند که باید دید این سلسله اقدامات آیا در نهایت منجر به بسته شدن یک تیم قوی برای نیم فصل دوم خواهد شد یا خیر؟!

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Mahdi
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
نکونام همچنان ناله بازیکن نداریم داره
سقف قراردارد هم که دیگه معنی نداره
به امید قهرمانی استقلال
تیم لنگ سولاخه
ناشناس
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
من نمیدانم کی می‌خواین بازیکن بگیرین بابا وقت نیست فرصت سوزی تاکی باز هم استقلال از دیگر تیمها جا میمونه
محمد
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
چای نبات میخوای آقای نکونام