صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

طلا این روزها تحت تاثیر اتفاقات منطقه و نرخ افزایش اونس جهانی روند صعودی داشته است.

رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر مشهد در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره وضعیت پیش‌رو در بازار طلای مشهد تصریح کرد: اکنون هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار مشهد به نرخ ۲ میلیون و ۶۷۳ هزار تومان رسیده است.

به گفته یوسف تقی‌زادگان، طلا طی روز‌های گذشته و تحت‌تاثیر اتفاقات منطقه و حمله نظامی آمریکا به یمن روند صعودی داشته است. همچنین در بازار جهانی به ۲.۰۹۷ دلار رسیده و از شب گذشته افزایش قیمت داشته است.

وی پیش‌بینی کرد: با توجه به اتفاقات اخیر پیش‌بینی می‌شود افزایش نرخ طلا با جهش قیمتی که امروز داشته، ادامه داشته باشد.



به گزارش شهرآرانیوز، دلار هم به تبعیت از روند صعودی قیمت نرخ طلا اکنون در بازار آزاد اکنون به نرخ ۵۲ هزار و ۷۵۰ تومان رسیده است. کشتی آرای فعال بازار طلا، ۳ دلیل برای افزایش قیمت سکه و طلا عنوان کرد و گفته است: افزایش تقاضا باعث افزایش نرخ‌ها در بازار شده، علاوه براین قیمت جهانی طلا هم ۱۸ دلار نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته و قیمت دلار هم در بازار داخلی بالا رفته است. 

به گفته وی، برهمین اساس قیمت سکه نسبت به روز پنج‌شنبه یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان افزایش یافته و قیمت طلای ۱۸ عیار هم نسبت به روز پنج‌شنبه ۶۰ هزار تومان گران شد. هرزمان قیمت ارز افزایش پیدا می‌کند بانک مرکزی وارد بازار می‌شود این بار هم پیش‌بینی می‌شود بازارساز جلوی افزایش قیمت ارز را بگیرد.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.