صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یک تهیه کننده و کارگردان جوان مشهدی گفت: موضوع دلال هنرمندان و واینر‌ها حیاتی است و اگر ساماندهی شوند فضای بهتری برای هنر ایجاد می‌شود.

علیرضا طحان‌زاده اردکانی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص آسیب‌هایی که دلالان به جامعه هنری وارد می‌کنند، اظهار کرد: دلال هنرمندان کسانی هستند که برای کارهای تهیه کنندگان و کارگردانان جوان بازیگرانی از تهران می‌آورند و کارگردان، چون دوست دارد اثر او دیده شود هزینه گزافی را به دلال پرداخت می‌کند که بازیگر را سر صحنه آورد، اما پول به بازیگر و هنرمند نمی‌رسد.

وی افزود: دلال از علاقه این کارگردانان که می‌خواهند بازیگر چهره در اثر آنان بازی کند، سواستفاده می‌کند و انسان‌هایی هستند که برای خود خیلی قدرتمند هستند؛ این امر موجب شده هنر آسیب ببیند و این دلالان گاهی اوقات هیچ درکی از هنر ندارند.

این تهیه کننده و کارگردان جوان خواستار جلوگیری کار واینر‌ها شد و گفت: مشهد شهر زیارتی است و کلیپ‌های بی‌محتوایی که این واینرها می‌سازند و شوخی‌های زشتی که دارند زیبنده مشهدالرضا نیست. واینر‌ها وارد دنیای هنر می‌شوند، اما بلاگر هنرمند نیست و هنر را به سخره کشیدند.

طحان‌زاده اردکانی بیان کرد: این دو موضوع، حیاتی است و اگر ساماندهی شوند فضای بهتری برای هنر ایجاد می‌شود.هنرمند خاک صحنه خورده، درک دارد و با هنر خود رو به جلو حرکت می‌کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.