صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سامان قدوس تبدیل به بازیکن محوری تیم ملی در دوران مربیگری امیر قلعه‌نویی شده و سرمربی تیم ملی حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سامان قدوس در بازی نه چندان دشوار تیم ملی مقابل فلسطین نقشی کلیدی در پیروزی ایران داشت و موفق شد با تاثیرگذاری مستقیم و غیرمستقیم روی ۳ گل ایران خود را به عنوان برترین بازیکن این میدان لقب دهد.  


از زمانی که امیرقلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برگزیده شده، سامان قدوس در تیم ملی نقشی محوری را بازی می‌کند و یکی از ارکان اصلی بازیسازی به حساب می‌آید.

این وضعیت برای بازیکن ایرانی باشگاه برنتفورد دقیقا متفاوت با آن وضعیتی است که در زمان مربیگری کارلوس کی‌روش در تیم تجربه می‌کرد.

در آن ایام سامان قدوس کمتر در ترکیب تیم ملی به کار گرفته می‌شد و حتی در مقطعی از تیم ملی دور شد، اما از زمانی که امیرقلعه‌نویی سکان هدایت تیم ملی را به عهده گرفته سامان قدوس بازی‌های بیشتری برای تیم ملی انجام می‌دهد و حالا تبدیل به مرد اول خط میانی تیم ملی تبدیل شده و قلعه‌نویی مسئولیت بازیسازی در تیم ملی را به دوش این بازیکن سپرده است.

البته بازی با فلسطین قطعا ملاک ارزیابی دقیق عملکرد بازیکنان تیم ملی نیست و باید حال و هوای ملی‌پوشان را در بازی‌های سخت آتی به دقت نظاره کرد.

اگر قدوس در بازی‌های سخت و سرنوشت‌ساز تیم ملی نیز اینگونه بدرخشد، امیرقلعه‌نویی دغدغه‌ای در خط میانی نخواهد داشت و بازیکنی در این منطقه برای او کار بازیسازی را انجام خواهد داد که این روز‌ها در اوج آمادگی قرار دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.