صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حساب توییتری خود نوشت: می‌توان منتقد روحانیت بود؛ اما انصاف نیست که کرونا را بهانه روحانیت‌ستیزی کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، سید عباس صالحی صبح چهارشنبه، بیست و یکم اسفند ماه در حساب کاربری خود در توئیتر به شایعاتی مبنی بر مقصر بودن روحانیت در قرنطینه نشدن شهر قم اشاره کرد و نوشته است: پروژه مقصریابی را با توهم‌پراکنی پیش‌می‌برند.  مردم قم و اکثریت قاطع روحانیت با توصیه‌های درمانی و بهداشتی ناهمراهی نداشتند؛ بلکه مراجع و بزرگان روحانیت بر تبعیت از دستورات پزشکی تاکید داشتند و دارند.

می‌توان منتقد روحانیت بود؛ اما انصاف نیست که کرونا را بهانه روحانیت‌ستیزی کرد.
 


کرونا و آخرین اطلاعات پیرامون آن

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز گذشته (سه شنبه) اعلام کرد: تاکنون ۸۰۴۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین ۲۷۳۱ نفر بهبود یافته‌اند.
کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و فوت ناشی از آن در کشور بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۸۸۱ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۸۰۴۲ نفر رسید.

منبع: ایرنا

 

 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.