صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ کمبودی در توزیع سوخت زمستانی کشور وجود ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر سالاری‌نسب در این باره توضیح داد: افزون بر سوخت ذخیره‌سازی‌شده در تابستان، تنها در سه روز گذشته (۲۳، ۲۴ و ۲۵ دی‌ماه)، با توجه به برودت هوای کشور و افزایش بارش‌ها در بسیاری از نقاط، ۸۲میلیون لیتر انواع فراورده نفتی در مناطق شمال و شمال غرب کشور (شامل اردبیل، میاندوآب، آذربایجان شرقی، کردستان، ارومیه، گیلان، زنجان، همدان، کرمانشاه و چالوس) به‌صورت ویژه توزیع شده است.

وی تأکید کرد: ذخیره‌سازی سوخت زمستانی، شامل نفت سفید و نفت‌گاز، امسال نیز مانند سال‌های گذشته، با توجه به پیش‌بینی‌های انجام‌شده، از مردادماه در فروشندگی‌های روستایی سراسر کشور آغاز و تا پایان شهریورماه تکمیل شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران بیان کرد: موجودی فراورده نفتی برخی از مناطق کشور که با کاهش دمای هوا و بارش‌های بیشتری روبه‌رو بودند، با وجود برفگیربودن جاده‌ها و حمل‌ونقل سخت نفتکش‌ها، به‌نحو احسن تأمین شده است.

سالاری‌نسب، با تأکید بر کامل‌بودن مخازن جایگاه‌های عرضه سوخت در همه مناطق، به‌ویژه مناطق سردسیر کشور، گفت: خوشبختانه، با وجود کاهش دمای محسوس در روزهای گذشته، به مشکلی برنخوردیم و هیچ کمبودی در زمینه توزیع سوخت وجود ندارد.

منبع: شانا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.