صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین مسابقه خودش در جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۳، فردا (جمعه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲) به مصاف هنگ کنگ می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۱ فردا (جمعه ۲۹ دی ماه ۱۴۰۲) در دومین هفته مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۳ قطر، به مصاف تیم ملی هنگ کنگ می‌رود. شاگردان امیر قلعه نویی که در اولین مسابقه با ۴ گل فلسطین را در هم کوبیدند، امیدوارند با پیروزی مقابل هنگ کنگ و برد احتمالی امارات برابر فلسطین، جواز صعود از این مرحله را کسب کنند.

دو تیم ۲۵ آبان ماه امسال در مقدماتی جام جهانی برابرهم صف‌آرایی کردند و این ملی پوشان کشورمان بودند که با ۴ گل نسخه حریف را پیچیدند.

تیم ملی هنگ کنگ در اولین گام با نتیجه ۳ بر یک مقابل امارات متوقف شد تا نشان دهد بیشتر برای کسب تجربه به این مسابقات آمده و امید چندانی به کسب نتایج دور از انتظار و خارق العاده ندارد.

سوت بازی در دستان داور سوری

مسابقه دوتیم ایران و هنگ کنگ به قضاوت داور سوری برگزار می‌شود. حنا حطاب که خاطره خوبی برای فوتبال دوستان ایرانی به جا نذاشته، باید این مسابقه را سوت بزند. این داور شهریور ماه امسال قضاوت جنجالی در آخرین مسابقه مرحله گروهی مقدماتی المپیک بین تیم‌های امید ایران و ازبکستان داشت و عدم اخراج بازیکن ازبک با وجود دریافت دو کارت زرد حواشی زیادی به وجود آورد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسلم احمدی زاده
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۸
برد ایران