به گزارش شهرآرانیوز، یک شهروند در پیامی به ستون حرف مردم نوشت: نرم افزار «شهرمن» چند روزی است کار نمی کند. برای گرفتن دوچرخه اشتراکی در بوستان وحدت با مشکل روبه رو شده ام. آیا با نصب مجدد نرم افزار روی گوشی اطلاعاتم پاک خواهد شد؟ لطفا این موضوع را پیگیری و اطلاع رسانی کنید.
مدیر روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری مشهد در پاسخ به درخواست این شهروند، می گوید: با توجه به تغییر زیرساخت «شهرمن»، در برخی گوشی ها لازم است شهروندان محترم یک بار نرم افزار را پاک و مجدد نصب کنند. وحید رهبر می افزاید: در این شرایط و با پاک کردن نرم افزار اطلاعات موجود پاک نخواهد شد بنابراین مخاطبان از این بابت نگران نباشند.