صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خداداد عزیزی: قایدی مثل روماریو گل‌های یک شکل می‌زند

  • کد خبر: ۲۰۷۲۷۸
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
خداداد عزیزی، کارشناس فوتبال ایران با تمجید از بازی مهدی قایدی او را با روماریو، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال برزیل قیاس کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال ایران از نمایش مهدی قایدی مقابل تیم ملی فوتبال هنگ کنگ تمجید کرده است. عزیزی که خود سال‌ها به عنوان یک مهاجم ریزنقش و بسیارتکنیکی عذاب روح و روان تیم‌های آسیایی بود، این گونه از مهدی قایدی تعریف کرده است: «بازیکنی که چند بار به یک شکل گل می‌زند، نشان می‌دهد که شانسی چنین کاری انجام نمی‌دهد. مهدی قایدی این طور گل زدن را شگرد دارد و برای چندمین بار موفق شده با یک سبک گل بزند. در بازی با فلسطین با همین شیوه گل زد و قبلا هم در باشگاه همین کار را کرده بود. او بازیکن با هوشی است. قبلا هم روماریو گل‌های یک شکلی می‌زد که این نشان دهنده هوش و توانایی این بازیکن است. امیدوارم قایدی با ادامه این روند بتواند بیشتر به تیم ملی کمک کند و در خط حمله تیم ملی گل بزند.»

خداداد با اشاره به نمایش تیم ملی مقابل هنگ کنگ هم گفت: «باید از این بازی فارغ شویم و به بازی‌های سخت مراحل بعدی فکر کنیم. تیم ملی در ابتدای راه قرار دارد و تازه قرار است بازی‌های سخت برایش شروع شود و نباید به بازی‌های قبل نگاه کنیم.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.