صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۱۵ نانوایی در خراسان رضوی پلمب شد

  • کد خبر: ۲۰۸۴۲
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
مدیر گروه بهداشت محیط حرفه‌ای دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی بر نانوایی‌های شهر‌های زیرپوشش این دانشگاه ۱۵ نانوایی در استان خراسان رضوی طی چهار روز گذشته پلمب شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ علی اصغر حسنی افزود: طی چهار روز گذشته از یکهزار و ۸۰۸ نانوایی در شهر‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید به عمل آمد که از این تعداد ۸۵۴ مورد مربوط به مشهد است.

وی ادامه داد: در این بازدید‌ها به ۳۱۲ نانوایی برای رعایت موارد بهداشتی اخطار داده شد، ۲۵ نانوایی به دادگاه معرفی شد و ۱۵ نانوایی نیز تعطیل شد.

وی گفت: از کل موارد یاد شده ۷۴ اخطار، ۱۸ مورد ارجاع به دادگاه و پنج مورد تعطیلی مربوط به نانوایی‌های مشهد بوده است.

حسنی افزود: در این میان بسیاری از نانوایی‌ها اقدامات قابل قدردانی برای پیشگیری از شیوع کرونا انجام دادند که نقش موثر در حفظ سلامت جامعه، افزایش سطح اطمینان مردم و امنیت روانی آنان دارد.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم از اقدامات شایسته نانوایی‌ها مبنی بر رعایت موارد بهداشتی رضایت داشته و با ارسال پیامک به مرکز بهداشت این رضایت را اعلام کرده‌اند.

وی گفت: واحد‌های صنفی خدماتی باید با گندزدایی محل کسب، استفاده از ماسک و دستکش و پرهیز از جابه‌جایی پول نقد، اطمینان مردم از دریافت خدمات خود را ارتقا داده و به مقابله با این بیماری کمک کنند.

سه هزار و ۹۹۶ نانوایی در شهر‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت دارد که از این تعداد ۲ هزار و ۵۱۵ نانوایی در مشهد است.

این دانشگاه شهرستان‌های استان خراسان رضوی به جز شهرستان‌های سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، تربت‌جام و نیشابور را زیر پوشش دارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.