صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ماجرای تغییر موسیقی تبلیغات تلویزیونی بعد از ۱۵ سال + آهنگ جدید

  • کد خبر: ۲۰۸۴۸۹
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
به تازگی موسیقی تبلیغات بازرگانی تلویزیون که ۱۵ سال تغییر نکرده بود و به یک نوستالژی تبدیل شده بود، تغییر کرده است؛ آهنگ جدید را شهرام منظمی با هویت ایرانی ساخته است.

به گزارش شهرآرانیوز - نخستین جشنواره آگهی‌های بازرگانی در روز دوم بهمن ماه با عنوان جشنواره فرهنگی اقتصادی آگهی‌های بازرگانی برگزار شد که در جریان آن از موسیقی جدید میان تبلیغات تلویزیونی رونمایی شد. موسیقی جدید قبل و بعد از پخش تبلیغات تلویزیونی شنیده خواهد شد.

پیشتر این بحث در فضای مجازی و رسانه‌ها مطرح شده بود که چرا صداوسیما حاضر نیست بخشی از درآمد حاصل از تبلیغات را صرف ساخت یک قطعه اورجینال برای تیزر اولیه این بخش کند؛ چراکه سال‌ها بود که بخشی از یک آهنگ انگلیسی در این تیزر پخش می‌شد.

این آهنگ با عنوان «Deborah Henson Conant» توسط گروه «Caught In The Act» ساخته شده بود که متشکل از چهار جوان انگلیسی است که سال ۱۹۹۲ فعالیتش را شروع کردند.

قطعه جدید با تاکید بر ایجاد هویت ایرانی در آگهی‌های بازرگانی توسط شهرام منظمی ساخته شده است.

در ویدیوی زیر موسیقی جدید به همراه گفتگو با سازنده این اثر را مشاهده می‌کنید:

منبع: همشهری آنلاین

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.