صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نکونام به خطیر: جای یامگا بازیکن درجه یک می‌خواهم

  • کد خبر: ۲۰۸۵۷۳
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
جواد نکونام، سرمربی استقلال به علی خطیر اعلام کرده باید جای کوین یامگا قطعا بازیکن درجه یک خارجی جذب شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز. دوری یک ساله کوین یامگا از استقلال قطعی شده و این بازیکن باید دورانی طولانی را برای بازگشت سلامتی‌اش طی کند. یامگا در همین راستا قصد دارد بعد از جراحی‌های انجام شده روی چشمش راهی کشورش فرانسه شود.

در این شرایط دست نکونام خالی خواهد شد و عملا بهترین بازیکن خود در نیم فصل را از کف خواهد داد.  

یامگا در ۱۵ بازی ۱۲۲۷ دقیقه در ترکیب استقلال بوده. ۴ گل زده، ۲ پاس گل داده و بهترین بازیکن تیمش محسوب می‌شود. او به لحاظ دقایق بازی چهارمین بازیکن استقلال در نیم‌فصل اول محسوب می‌شود. در تعداد گل زده در صدر است و از لحاظ تعداد پاس گل نیز بعد از مهدی‌پور و جلالی که ۴ بار موفق به گل‌سازی شده‌اند، جایگاه دوم را با ۲ پاس گل در اختیار دارد.


غیبت چنین بازیکنی شاید در بخش دفاعی نکونام را وارد چالش نکند و بتواند با در اختیار داشتن حردانی یا حتی تورانیان نیاز دفاعی استقلال در نیم فصل دوم را تامین کند، اما این دو بازیکن هرگز در فاز هجومی به پای یامگا نمی‌رسند و قطعا نخواهند توانست جای خالی این بازیکن را در گلزنی باز کنند.

از همه مهم‌تر اینکه یامگا در طول دوران حضورش در استقلال حتی یک پنالتی از دست رفته را هم نداشت و استقلال بهترین پنالتی‌زن خود را نیز از دست داده است.

بدون شک پر کردن جای خالی چنین بازیکنی دشوار خواهد بود و سرمربی استقلال هم با علم به اینکه داشتن بازیکنی نظیر یامگا تا چه اندازه دشوار است در جلسه اخیر به علی خطیر اعلام کرده باید بازیکنی درجه یک به جای یامگا جذب شود که مدیر باشگاه استقلال نیز ابراز امیداری کرده چنین کند و بازیکنی به خدمت بگیرد که قابلیت پر کردن جای خالی یامگا را داشته باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.