صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر بازرسی نظارت بر اصناف خراسان رضوی از پلمب دو بنگاه املاک در مشهد خبر داد.

محسن صیادی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز تصریح کرد: امروز در گشت مشترک بازرسی و نظارت اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های ذیصلاح  ۲ واحد صنفی در محدوده هفت تیر و جلال آل احمد مشهد پلمب شد.

وی افزود: عدم نصب نرخنامه، عدم درج حق الزحمه در قولنامه و مبایعه نامه، عدم صدور قراداد رسمی (هولگرام) با کدرهگیری و دریافت حق الزحمه مازاد از تخلفات صنفی این بنگاه‌های املاک می‌باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس اعلام اتحادیه صنف املاک مشهد تاکنون بیش از ۵ هزار اخطار به مشاوران املاک مشهد داده‌ شد که از این تعداد ۳ هزارو ۲۷۰ اخطار ماده ۲۷ و یکهزارو ۸۵۵ اخطار مربوط به ماده ۲۸ بوده است.

 همچنین بر اساس اعلام اتحادیه صنف املاک مشهد از ابتدای سال یکهزار و ۲۴۵ واحد صنفی توسط اتحادیه در بازرسی مشترک با کارگروه تنظیم و ساماندهی بازار املاک و بازرسی صمت پلمپ شدند و بیش از ۷۰ میلیارد ریال به شاکیان این واحدها پرداخت شد. 

از ابتدای امسال هزار و ۸۸۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی مشاوران معاملات املاک مشهد انجام گرفته است که ۱۷۲ فرم تخلف به ارزش ۲۱ میلیارد و ۳۱۳ میلیون و ۵۸۰ هزار ریال تنظیم و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

تعداد واحدهای صنفی مجاز مشاور معاملات املاک در مشهد ۱۰ هزار و ۸۲۰ واحد است و بازرسان اصناف جمع آوری واحدهای غیرمجاز را با جدیت ادامه می دهند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.