صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در پی ادامه شیوع ویروس کرونا، تالار‌های پذیرایی و ظروف کرایه، مشاورین املاک، نمایشگاه‌های اتومبیل و اتحادیه محصولات فرهنگی مشمول تعطیلی موقت شدند.
به گزارش شهرآرانیوز، اتاق اصناف مشهد با صدور ابلاغیه‌ای به اتحادیه‌های صنفی تحت پوشش، بعضی اصناف را مکلف به تعطیلی موقت و برخی دیگر را ملزم به کاهش ساعت کاری ضمن رعایت پروتکل بهداشتی کرد.

بر این اساس، تالار‌های پذیرایی و ظروف کرایه، مشاورین املاک، نمایشگاه‌های اتومبیل و اتحادیه محصولات فرهنگی (رسته بازی‌های رایانه‌ای) مشمول تعطیلی موقت شدند.

بعضی صنوف مانند آرایشگاه‌های مردانه و زنانه و نیز مراکز فروش تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی مشمول کاهش ساعت کار و رعایت کامل پروتکل بهداشتی شدند.

این ابلاغیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر و نقره را هم مکلف به فعالیت در شیفت بعد از ظهر با رعایت کامل پروتکل بهداشتی کرد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
چرا بعضی از اصناف مثل املاک و ... که در این فصل تجمع زیادی داخلش نیستش رو تعطیل کردن ولی بعضی از اصناف مثل طلا فروشی و رنگ و ابزار و... که اصلا واجب نیستن و تجمع و تردد داخل اون مغازه ها زیاد هست و احتمال انتقال ویروس کرونا رو زیاد میکنن تعطیل نمیکنن.
آیا این مشاغل دارای نفوذ زیادی هستن؟
این سوال رو خیلی از مردم شنیدم کسی هست جوابشو بده!