صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

علی اصغر انجیدنی، دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مشهد را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی اصغر انجیدنی، دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تا امروز جمعه ۲۳ اسفند ماه، تعداد مبتلایان در سطح استان خراسان رضوی به ۳۹۵ مورد رسیده است.

 

وی افزود: ۲۷۰ مورد از این آمار مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده است، همچنین تعداد افرادی که ناشی از این بیماری به صورت قطعی فوت کرده‌اند به ۲۸ مورد در سطح استان رسیده است که از این تعداد ۲۰ مورد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

 

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: دانشکده علوم پزشکی نیشابور با ۵۷ نفر مبتلا به ویروس کرونا بعد از مشهد بیشترین تعداد بیماران را دارد و پس از آن دانشگاه‌های علوم پزشکی تربت جام و سبزوار به ترتیب با ۲۷ و ۱۵ نفر بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

 

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در دانشگاه‌های علوم پزشکی گناباد و تربت‌حیدریه را به ترتیب ۱۴ و ۱۲ نفر اعلام کرد.

 

دبیر کمیته مراقبت و درمان بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد افرادی که تا امروز در سطح استان بستری شده‌اند به ۲۵۴۴ مورد رسیده است. از این تعداد ۱۶۰۴ نفر بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.