صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد

  • کد خبر: ۲۰۹۲۴۲
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۶
حزب‌الله لبنان اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال اراضی اشغالی هدف قرار داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب‌الله لبنان عملیات جدیدی را علیه موضع‌ها و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی به انجام رسانده است.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۶ و ۳ دقیقه عصر امروز سه‌شنبه نظامیان دشمن اسرائیلی را در حدب عیتا با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و به صورت مستقیم آنان را مورد اصابت قرار دادند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که جنگنده‌های ارتش این رژیم مقر فرماندهی و موضع اطلاعاتی حزب‌الله را در منطقه خیام واقع در جنوب لبنان هدف قرار داده‌اند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که جنگنده‌های ارتش این رژیم یک موضع اطلاعاتی و یک ساختمان نظامی حزب‌الله را در عیتا الشعب و محیبیب در جنوب لبنان بمباران کرده‌اند.

کمی پیش‌تر نیز حزب الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، تک تیراندازان مقاومت اسلامی لبنان در ساعت ۱:۱۵ بعد از ظهر روز سه شنبه ۳۰ ژانویه، تجهیزات جاسوسی روبروی روستای الوزانی را به طور مستقیم هدف قرار داده و منهدم کردند.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.