صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: محفل انس با قرآن یکی از اقدامات مهم اداره کل قرآن، عترت و نماز است که ۵۰ هزار محفل در ایام هفته قرآن، عترت و نماز برگزار شد و قرار است به همین تعداد محفل نیز در دهه فجر امسال برگزار شود.

به گزارش شهرآرانیوز، میکائیل باقری درخصوص  برنامه‌های دهه فجر امسال اظهار کرد: محفل انس با قرآن یکی از اقدامات مهم اداره کل قرآن، عترت و نماز است که ۵۰ هزار محفل در ایام هفته قرآن، عترت و نماز برگزار شد و قرار است به همین تعداد محفل نیز در دهه فجر امسال برگزار شود.

وی با بیان اینکه هفت دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش آموزان جهان اسلام برگزار شده است، افزود: هشتمین دوره مسابقات از ۲۶ بهمن تا ۲ اسفند به میزبانی ایران و همزمان با مسابقات بین المللی بزرگسالان در سالن اجلاس سران اسلامی برگزار می‌شود.


مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تربیت هزاران حافظ قرآن و راه اندازی و توسعه مراکز دارالقرآن‌ها از دیگر دستاورد‌های اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش به شمار می‌آید.

باقری بیان کرد: راه اندازی هیات‌های دانش آموزی جزء فعالیت‌هایی است که از سوی دانش آموزان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و دانش آموزان بسیاری جذب این هیات‌ها شده اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.