صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهدمقدس گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند را پیش‌رو داریم که مردم خود را برای این دو حماسه آماده می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف صبح امروز، ۱۲ بهمن ۱۴۰۲، در حاشیه مراسم ایام‌الله دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال ایام فرخنده ماه رجب و ماه شعبان را باهم و هم‌زمان با این روز‌ها ایام الله دهه فجر را پیش‌رو داریم.

وی افزود: دو حماسه بزرگی که پیش رو داریم یکی راهپیمایی ۲۲ بهمن و دیگری انتخابات ۱۱اسفند است که خود رفراندومی عظیم در نظام اسلامی است که توسط مردمی برگزار می‌شود که مانند روز‌های اول پای آرمان‌های انقلاب هستند. مردم در ۲۲ بهمن نیز همچون گذشته و حتی پرشورتر حضور خواهند داشت و اقتدار جمهوری اسلامی را نشان می‌دهند.

شهردار مشهدمقدس ادامه داد: انتخابات ۱۱ اسفند را نیز پیش‌رو داریم که مقام معظم رهبری راهبرد‌هایی اعم از مشارکت حداکثری، رقابت حداکثری، امنیت و سلامت انتخابات را برای آن مشخص کردند. مردم ایران ۱۱ اسفند حماسه دیگری را خلق خواهند کرد و با شرکت در انتخابات، اقتدار نظام اسلامی و همراهی خود را به عنوان مردمانی بصیر و آگاه به نظام به نمایش خواهند گذاشت. مردم خود را برای این دو حماسه ملی آماده می‌کنند.

وی افزود: تبلیغات انتخاباتی را در حوزه مشهد اجرا و به دنبال افزایش مشارکت مردم هستیم، اما برای افراد و گرو‌ه‌ها طبق قانون نمی‌توانیم فعالیتی داشته باشیم، اما تمام فعالیت‌های ما در ایام اعیاد رجبیه، دهه فجر و نیمه شعبان پیوست انتخاباتی دارد که درراستای افزایش مشارکت مردم است.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.