صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) گفت: دهه فجر، ایام به ثمر رسیدن جانفشانی‌های مردان و زنان انقلابی و جهادی ایران و به بار نشستن «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» است.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در پیامی فرا رسیدن دهه مبارک فجر، ایام عزت، آزادگی، انقلاب و حماسه را به عموم مردم تبریک گفت.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ (سوره فجر آیه ۴_۱)

۱۲ بهمن یادآور رجعت مردی از تبار ابراهیم (ع) به آغوش گرم میهن است؛ مردی که ورود و عروجش بزرگ‌ترین استقبال و مشایعت عالم را رقم زد و نگاه و کلام نافذش، پشت دشمنان قسم خورده ایران و اسلام را به لرزه درآورد.

دوازدهم بهمن برای همه ایرانیان وطن دوست و همه غیرتمندان این سرزمین فراموش ناشدنی است، چرا که خروش ایران در آن روز دیدنی بود و فصل نوینی در این سرزمین آغاز شده و ایران با رهبری داهیانه حضرت روح‌الله روح و جان دیگری گرفت.

بهمن، یادآور حماسه پرشکوه و کم نظیر ملتی است که توانست تحت رهبری و هدایت بزرگمردی فرزانه، روحانی و با بهره گیری از دین مبین اسلام در رویارویی خونینی مقابل استبداد شاهنشاهی، فصل جدیدی از حیات سیاسی و فرهنگی خویش را آغاز نماید و بار دیگر نقش تاریخی و بی بدیل خود را در اعتلای فرهنگ و تمدن اسلامی تجدید نماید.

ایام ا… دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی به شمار می‌رود تا مروری بر ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب شکوهمند اسلامی داشته باشیم.

دهه فجر، ایام به ثمر رسیدن جانفشانی‌های مردان و زنان انقلابی و جهادی ایران و به بار نشستن «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» است.

با درود به روح مطهر آن امام همام، روز رویش جوانه‌های عزت و غیرت و آزادگی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم و معزز شهدا و همه مردم شریف ایران تبریک عرض می‌نمایم.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.