صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با افزایش ابر طی امشب و فردا جمعه در اکثر نقاط استان هوا بارانی پیش‎‌بینی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد غیوری‌خواه در خصوص شرایط جوی خراسان رضوی اظهار کرد: بارش باران در نواحی مستعد با احتمال آبگرفتی معابر و سیلاب در مسیر‌ها خواهد بود و بارش برف در نواحی سردسیر و کوهستانی می‌تواند منجر به کاهش دید افقی ناشی از مه آلود شدن هوا و لغزندگی معابر شود.

وی با بیان این که بارش‌ها طی روز شنبه هفته آینده با شدت کمتری ادامه خواهد داشت ادامه داد: همچنین طی ۲ روز آینده به ویژه شنبه ضمن افزایش سرعت وزش باد در نواحی بادخیز، گاهی وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی روز‌های آینده ضمن ماندگاری هوای سرد صبحگاهی به ویژه در صبح یکشنبه، در بسیاری از نقاط استان دمای کمینه هوا به زیر صفر خواهد رسید.

غیوری‌خواه افزود: در خصوص نحوه فعالیت این سامانه دیروز چهارشنبه هشدار سطح زرد شماره ۷۵ صادر شده است و هشدار سطح نارنجی شماره ۷۶ امروز صادر می‌شود.

وی با بیان این که هوای سرد تا پایان هفته در خراسان رضوی ماندگار است ادامه داد: طی امروز نیز جوی به نسبت پایدار در استان حاکم است و تنها در برخی نواحی بادخیز گاهی وزش باد شدید با احتمال بروز گرد و خاک محلی وجود دارد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان این که طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین منفی یک تا ۶ درجه سلسیوس در نوسان بوده است گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای امروز مشهد نیز بدون تغییر همان ۶ و منفی یک خواهد بود.

غیوری‌خواه افزود: باخرز با کمینه دمای هوای منفی هفت درجه سلسیوس و شهرستان داورزن با بیشینه دمای هوای ۱۱ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین طی این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد در شهرستان تایباد با ۳۲ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.