صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره طرح آتش‌بس پاریس مطرح شد، گفت: اسرائیل هیچ دستآوردی نتوانست در میدان جنگ رقم بزند.

به گزارش شهرآرانیوز، الهندی به شبکه المیادین گفت: ما در پاسخ به طرح آتش‌بس بر اصول اساسی تأکید کردیم که شامل توقف حملات، عقب نشینی نظامیان صهیونیست از غزه و بازسازی آن بود.

وی ادامه داد :مرحله نخست این توافق، شامل آزادی غیر نظامیان، افراد بیمار و سالمندان خواهد بود.

الهندی ادامه داد: پاسخ ما به توافق مذکور در چارچوب همخوانی با اصول ملی بوده و بر این اساس اصلاحات و تغییرات اندکی در  آن ایجاد کردیم.

وی افزود: امکان دارد که نتانیاهو این طرح را خراب کند و [در خصوص این طرح] مانور بدهد، اما موضوع اسیران اسرائیلی و تنش‌های منطقه‌ای وی را زیر فشار قرار خواهند داد.

این مقام جنبش جهاد اسلامی فلسطین پیش بینی کرد که حملات اسرائیل ادامه پیدا کند، چرا که تل آویو زیر فشار [برای موافقت با آتش بس] مانور خواهد داد، اما مقاومت همچنان میدان جنگ را در کنترل دارد.

الهندی تأکید کرد: هیچ کس نمی تواند به ما دیکته کند که شرایط منطقه پس از جنگ چگونه باید باشد.

این مقام بلندپایه جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: همه شواهد و اسناد نشان می دهد که واشنگتن در حملات علیه غزه شرکت داشته و مانع از ورود کمک‌های بشردوستانه به منطقه شده است.

وی در پایان افزود: ایالات متحده از تنش منطقه‌ای بویژه از عملیات انصارالله و حزب الله خسارت دیده است.

سخنان الهندی پس از آن منتشر می شود که محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امورخارجه قطر اعلام کرد که مذاکرات پیشرفت داشته است.

 منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.