صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کیانوش کیامرز مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد می گوید:  توسعه خطوط قطارشهری از جمله اقدامات پس از بهره برداری خطوط است. به عبارت دیگر توسعه خطوط به  مرور و  پس از بهره برداری در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهروندی در پیام به شهرآرا گفت: «از صدای مردم شهرآرا می خواهیم پیام ما را به گوش مسئول قطارشهری مشهد و آقای کیامرز مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد برسانند. مدیران قطار شهری گفته اند که خط۴ درحال اجراست. از مدیران قطارشهری درخواست داریم مسیر خط۴ مترو مشهد را از خیابان مهرمادر به شهرک مهرگان تغییر دهند. حرفمان براساس جمعیت زیاد شهرک مهرگان است. چرا ساکنان شهرک مهرگان نباید مترو داشته باشند؟ در شهرک مهرگان چند هزار واحد مسکونی و پروژه مسکن مهر ساخته شده است. در حال حاضر نیز هزاران واحد نهضت ملی مسکن درآنجا از سوی دولت فعلی درحال ساخت است.»

کیانوش کیامرز مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد پاسخ گوی این شهروند است. او  این طور می گوید که توسعه خطوط قطارشهری از جمله اقدامات پس از بهره برداری خطوط است. به عبارت دیگر توسعه خطوط به مرور و پس از بهره برداری در دستور کار قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد با این توضیحات، پاسخش را تکمیل می کند: در مورد شهرک مهرگان و توسعه خط۴ تا این شهرک نیز باید گفت که مصوب خط۴ مشهد ۱۵ کیلومتر است بنابراین توسعه این خط به مهرگان در طرح مصوب لحاظ شده وجود ندارد.

کیامرز می افزاید: نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که این خط هنوز به بهره برداری نرسیده است و  در  مراحل حفاری تونل قرار دارد بنابراین اگر قرار باشد توسعه ای لحاظ شود پس از بهره داری و شناسایی ظرفیت ها و میزان مسافر است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حمیدرضا
۰۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
باتوجه به اینکه منطقه قرقی و شهرک مهرگان به شهر مشهد اضاف شده است و جمعیت بسیار زیاد و تعداد خانه های زیادی دارد و همچنین دور افتادگی شهرک مهرگان
از شهردار عزیز و رییس قطار شهری درخواست میشود با توجه به دشوار نبودن شرایط زمین یک ایستگاه بعد از مهر مادر
تدارک ببینند
سعید
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
جمعیت جاده سیمان ورسالت وکشمیری وشهرک مهرگان بیشترازخواجه ربیع بوداگه مترومیخواستن خط ۴روازانتهای شهرک مهرگان میزدن خیلی بهتربودچون خواجه ربیع ومهرمادرایستگاه اتوبسرانی هست خط های زیادی داره که میتونست مشکل مردم روبرطرف کنه امامهرگان وجاده سیمان این امکانات رونداشتن وجمعیتش هم خیلی بیشترازخواجه ربیع بود
مهراب
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
با سلام..خدمت دوستان.
نمیدونم چرا بعضی مسئولان خودشون رو به خواب میزنن...آقایان...میزان تراکم جمعیتی در خیابان رسالت که الحق مستحق داشتن وسایل نقلیه عمومی خصوصا الان که امکان مترو هست یعنی جواب گو استفاده و سود برای آقایان نیست...واقعا خجالت داره که آن جمعیت بالا را نمیبینید..و متاسف هستم که شعار آبادی شمال و شرق مشهد را می‌دهید و در عمل فقط منافع خودتان را می‌بینید...خدا رسوا کند ریا کاران را