صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مردم مشهد حماسه‌ای دیگر در ۲۲ بهمن خلق کردند + فیلم

  • کد خبر: ۲۱۱۰۹۰
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
  • ۱
مردم مشهد هم زمان با سراسر کشور، در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خیزشی انقلابی را در راهپیمایی ۲۲ بهم رقم زدند.

به گزارش شهرآرانیوز، بهمن نماد عزت آفرینی ملت بزرگ ایران است، امروز درخت انقلاب با حمایت وحدت بخش مردمی ۴۵ ساله شد و از همه فتنه‌ها و تهدیدات عبور کرد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در مشهد از دقایقی قبل، از میدان ۱۵ خرداد به سمت حرم مطهر رضوی آغاز شد، اما از یک ساعت قبل از آغاز راهپیمایی زنان، مردان، جوانان و نوجوانان با شور و شوقی حماسی در میدان ۱۵ خرداد حضور یافتند تا بار دیگر با آرمان‌های نظام تجدید بیعت کنند.

حضور دهه نودی و دهه هشتادی‌ها هم که امروز با غرور و افتخار در جشن پیروزی انقلاب در مشهد مقدس شرکت کرده اند، بسیار مشهود است.

حضور مسئولان، روحانیون، تشکل‌ها و جناح‌های مختلف در کنار هم، نشان از اتحاد و هم بستگی همه مردم دارد و این پیام را به نمایش می‌گذارد که با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه و سختی‌هایی که این روز‌ها مردم ایران اسلامی با آن دست و پنچه نرم می‌کنند، همه مردم با اتکا به توان خود از این نیز عبور خواهند کرد و این سختی‌ها نمی‌تواند بین مردم و انقلاب جدایی بیندازد بلکه حماسه‌ای دیگر را در دل این انقلاب رقم خواهد زد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
حماسه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟