صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهدمقدس گفت: حضور مشهدی‌ها در این راهپیمایی هم‌زمان با ملت ایران در سراسر کشور نشان می‌دهد که مردم ما همیشه حماسه‌ساز بوده‌اند و در ادامه هم همین مسیر ادامه پیدا می‌کند.

محمدرضا قلندرشریف در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به حضور پرشور شهروندان مشهدی در راهپیمایی دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: آنچه مسلم است و امروز شاهد آن هستیم، این است که حضور مردم نسبت به دوره‌های قبلی بیشتر و پرشورتر شده و جمعیت به صورت پیوسته در راهپیمایی حضور پیدا کرده‌اند. این نشان می‌دهد مردم پای انقلاب، نظام و رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند و از تهدیدی نمی‌هراسند.

وی ادامه داد: حضور مشهدی‌ها در این راهپیمایی همزمان با ملت ایران در سراسر کشور نشان می‌دهد که مردم ما همیشه حماسه‌ساز بوده‌اند و در ادامه هم همین مسیر ادامه پیدا می‌کند.  

شهردار مشهدمقدس خاطرنشان کرد: این حضور پرشور به حماسه دیگری در اسفند ماه متصل خواهد شد و آن زمان نیز مردم با حضور پای صندوق‌های رای و ثبت مشارکت حداکثری، ایستادگی خود را پای نظام به صورت استوار و محکم بار دیگر ثابت خواهند کرد. انتخابات نیز نشان خواهد داد که مردم ما گامی به عقب ننشسته و پای کار و انقلاب خواهند بود و محکم‌تر از گذشته تحت فرماندهی مقام معظم رهبری پیش خواهند رفت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.