صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کشف ۱۴۳ هزار قلم داروی دست‌ساز و غیرمجاز در مشهد

  • کد خبر: ۲۱۱۳۶۰
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
رئیس اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حدود ۱۴۳ هزار قلم داروی دست‌ساز و غیرمجاز به همت کارشناسان این معاونت در مشهد کشف و ضبط شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر جواد دانای باغکی روز دوشنبه افزود: در سلسله بازدید‌های روزانه این اداره و در پی گزارشات و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه تولید و توزیع دارو‌های دست ساز و غیرمجاز در یکی از خیابان‌های منتهی به بلوار وکیل آباد شهر مشهد، بلافاصله کارشناسان معاونت غذا و داروی این دانشگاه با همراهی بازرسان پلیس نظارت بر اماکن عمومی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت در محل حضور یافتند.

وی ادامه داد: انبار دارو‌های غیرمجاز شناسایی و دارو‌های دست ساز و غیر مجاز طبق قانون ضبط و متعاقب آن پرونده تشکیل و برای رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شد.

رئیس اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: داروخانه‌های دارای مجوز معتبر، تنها محل مجاز خرید دارو، مکمل و دارو‌های طبیعی است.

دانای باغکی افزود: از مردم تقاضا می‌شود تا با مشاهده مراکز تولید و توزیع غیرمجاز هرگونه فرآورده سلامت محور اعم از غذایی، خوراکی و آشامیدنی، گیاهی، دارویی و مکمل، تجهیزات و ملزومات پزشکی با سامانه ملی وزارت بهداشت به شماره ۱۹۰ تماس حاصل کنند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.