صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نیان الکترونیک در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال ترک عادت نکرد و باز هم شکست خورد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال عصر امروز با برگزاری ۷ دیدار آغاز شد. نیان الکترونیک مشهد نیز در سالن مهران مشهد پذیرای فولاد سیرجان بود که با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. نیانی‌ها در این دیدار با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۸ مغلوب حریف خود شدند.

در حالی که حامد صمدی در ابتدای نیم فصل دوم وعده کسب سکو برای تیمش داده بود، اما در نیم فصل دوم ضعیف‌ترین نتایج ممکن را کسب کرده و هشت شکست متوالی کسب کرده است. نیان از ابتدای نیم فصل دوم که ۸ هفته از آن گذشته تنها در ۹ ست به پیروزی رسیده است. نکته جالب توجه دیگر اینکه شاگردان صمدی در این مدت ۵ بازی را هم در خانه برگزار کرده‌اند که تنها در ۴ ست به پیروزی رسیده‌اند!

نتایج اسف‌بار نیان در این دیدار، دیگر طاقت هواداران مشهدی را لبریز کرد و هواداران در ست سوم به جای اینکه به تشویق تیم خود بپردازند، به تشویق و حمایت فولادی‌ها پرداختند و با شعار‌های از قبیل «با این همه هوادار، والا خجالت داره و ...» از بازیکنان نیان استقبال کردند.

سریال بی پایان بهانه‌های صمدی

حامد صمدی از ابتدای نیم‌فصل دوم بهانه‌های مختلفی برای عدم کسب نتیجه تیمش مطرح کرد. از ناهماهنگی سال‌افزون، پاسور سابق تیم ملی و جدید تیمش گرفته تا مصدومیت‌های ادامه دار یلی و ضرر تیمش از داوران خراسانی! این در حالی است که امین نجفی، پاسور نیان الکترونیک در نیم فصل نخست جزو ۳ پاسور برتر فصل بود و نیان الکترونیک با همان بازیکن جوان جزو بهترین تیم‌های لیگ ایران در دیدار‌های خانگی بود و فقط با یک شکست در بازی‌های خانگی نیم فصل نخست را به پایان رساند.اما تصمیم عجیب حامد صمدی بعنوان سرمربی که تصمیم به کنار گذاشتن یکباره این بازیکن گرفت، از آن اتفاقاتی بود که بدون شک فقط آقای سرمربی می‌تواند به آن پاسخ دهد.

بهانه داوری‌های ناعادلانه داوران خراسانی در مسابقات قبلی نیان هم امروز و در شرایطی که سالن مهران مجهز به سیستم ویدیو چک بود، بطور کامل رد شد. صحنه‌هایی که مورد بازبینی قرار گرفت اکثرا به سود تیم مهمان به نتیجه رسید تا صمدی به فکر بهانه جدیدی برای ناکامی‌های تیمش باشد.

نیان نیازمند شوک

باتوجه به وضعیت بحرانی نیان الکترونیک به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه و هیات والیبال استان باید هرچه سریع‌تر به فکر ایجاد یک شوک به این تیم باشند. این شوک از حذف یا اضافه کردن بازیکنان تا حذف و اضافه کادرفنی می‌تواند باشد. چیزی که مشخص است، بازیکنان و کادرفنی فعلی نیان به باخت عادت کرده و روحیه این تیم خسته‌تر از آن است که بتوان به بهبود آن در شرایط موجود امید داشت.

با این شرایط نیان در رده سیزدهم قرار گرفته و اگر به نتایج اسف‌بار خود ادامه دهد در پایان فصل باید به همراه ساپیا راهی لیگ یک شود که باعث خواهد شد تنها امتیاز خراسان رضوی در لیگ برتر والیبال از دست برود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.