صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آقای پرچمدار لطفا فوتبال بازی کن

  • کد خبر: ۲۱۲۰۹۰
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
علیرضا بیرانوند که داعیه دار بهترین نسل فوتبال ایران است این روزها درگیر حواشی خود ساخته ای شده که فوتبالش را تحت تاثیر قرار داده است.

اول| در روزگاری که هواداران بعنوان مالکین اصلی فوتبال علیرغم تمام سختی های موجود راضی بحضور در استادیوم ها و تشویق بازیکنان محبوبشان می‌شوند، انتظار اینکه ستاره های مدعی و همیشه طلبکار مستطیل سبز حداقل وظیفه‌شان را بدون سوهان روح شدن انجام بدهند، چندان زیاد به نظر نمی‌رسد.

اشتباه عجیب و غریب علیرضا بیرانوند در بازی با آلومینیوم اراک که از غرور همیشگی این بازیکن سرچشمه می‌گرفت، یکی از آن اتفاقاتی بود که بدجوری روی روح و روان طرفداران سرخ راه رفت.

تیم اوسمار در اولین تجربه سرمربی گری این مربی در اراک فوتبال چندان بدی را ارایه نکرد و به گواه آمار و نظر کارشناسان شایسته حداقل یک امتیاز بود، اما هنرنمایی آقای حامی سرمربی، بزرگترین ضربه را به تیم زد.

دوم| حافظه ما هنوز یاری می کند و زمانی که آقای «بهترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال ایران!» در کوران مسابقات ملی در جام ملت های آسیا روی آنتن زنده تلویزیونی شروع به تعریف و تمجید از اوسمار کرد را به یاد می آوریم.

اگر آقای همیشه مدعی و شاکی بجای اینکه تمرکزش را روی گرفتن حواله های خودرو بابت شکست ۶ بر دو در جام جهانی! و یا برگزاری تولد لاکچری روی قایق تفریحی در خلیج فارس آن هم درست بعد از شکست ناامیدکننده مقابل قطر در جام ملت های آسیا و یا افتتاح رستوران پرزرق و برقش در پایتخت بگذارد کمی دست از خودبرتر بینی بردارد و روی فوتبالش تمرکز کند مطمئنا نتیجه بهتری خواهد گرفت.بیاد داشته باشید که پیش از ایشان تقریبا اکثر ستاره های محبوب ایران در زمان بازیگری‌شان رستوران های مجلل و شیکی را راه اندازی کردند و هیچ کدام خودشان را مقابل هواداران قرار ندادند. احمدرضا عابدزاده، کریم باقری، علی دایی، علیرضا منصوریان و .... تنها نمونه هایی از این دریای بی پایان هستند.

البته در این بین اسم عابدزاده را باید با خجالت و شرمندگی کنار نام گلر فعلی تیم ملی قرار دهیم، زمانی که علی بیرو خودش را حتی از او برتر و بالاتر می‌داند.

بیرانوند در ۱۵ مسابقه قبلی خودش در رده ملی و باشگاهی، ۱۶ گل دریافت کرده است. آمار متوسط بیشتر از یک گل خورده برای دروازه بانی که خودش را بزرگ تر فوتبال ایران می داند قطعا پذیرفتنی نیست.

سوم| بیرانوند این روزها نشانی از عقاب آسیا ندارد و بیشتر شبیه «عقاب منجمد برزیلی تنظیم بازار!» شده است.

حتی محسن سیدی مربی گلرهای سابق پرسپولیس که ارتباط نزدیکی با این دروازه‌بان دارد هم به این مطلب اشاره کرده و مدعی شده بیرو این روزها هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روحی دچار مشکل شده است.

بیرانوند برای پرواز دوباره باید خودش را مدیریت کند و بجای اینکه از همه طلبکار باشد، کمی مقابل آینه از خودش شاکی بشود. آقای گلر نباید آن مثل قدیمی را فراموش کند. «آینه، چون نقش تو بنمود راست / خود شکن، آیینه شکستن خطاست»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.