صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دومین روز «استودیو انتخابات» در استانداری خراسان‌رضوی با حضور فرمانداران مشهد، چناران و نیشابور در حال برگزاری است.

به گزارش شهرآرانیوز، فرماندار مشهد امروز، ۲۸ بهمن ماه با حضور در استودیو انتخابات استانداری خراسان‌رضوی با بیان آخرین اخبار انتخاباتی اظهار کرد: روزشمار انتخابات به شمارش معکوس افتاده است، فضای انتخاباتی در مشهد مطلوب است و در بخش اجرایی، نظارتی و همچنین مردم در تکاپوی برگزاری این رویداد مهم هستند.

داوری بیان کرد: از ۵۱۳ نامزد انتخاباتی ۱۶ نفر درخواست انتقال به حوزه انتخابیه مشهد و کلات را داده‌اند که برای نظارت به شورای نگهبان ارسال شده است. در شورای نگهبان مواردی نظیر عدم سوءپیشینه و مفاد قانونی مربوط به استحقاقات لازم بررسی و ۳۰ بهمن نتایج آن‌ها اعلام خواهد شد.

 

وی افزود: تا امروز هزار و ۸۷۲ شعب اخذ رای در مشهد مشخص شده است، درصددیم تا ۲۶ شعبه سیار دیگر اضافه شود تا شعب اخذ رای در مشهد را به هزار و ۸۱۰ شعبه برسانیم.

فرماندار مشهد مقدس گفت: در ۲۳ منطقه و ۱۴ حوزه انتخابیه مشهد و کلات، عوامل اجرایی ثبت سامانه شدند، آموزش‌های کافی به همه ارکان اجرایی و نظارتی داده شده، در حال حاضر نواقص را بررسی می‌کنیم و در روز‌های آینده مانور حضور توسط عوامل اجرایی را خواهیم داشت که اعضای اجرایی در شعب اخذ رای خود حضور داشته باشند و این روند را تجربه کنند.

داوری درخصوص مشارکت حداکثری مردم گفت: ۲۰ خیابان انتظار در مشهد فعالیت می‌کنند و در کنار اعیاد شعبانیه به برگزاری انتخابات پرداخته و کافه گفت‌وگو خواهند داشت.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات متعدد با رای اولی‌ها داشتیم و در حوزه انتخابیه مشهد و کلات ۱۲۰ هزار رای اولی داریم و همه دعوت به انتخابات شدند، افزود: شوق حضور پای صندوق رای بسیار است، بخشی از عوامل اجرایی از رای اولی‌ها هستند. حوزه نخبگانی و اساتید و دانشجویان علمی، ورزشی، هنری نمایندگان ویژه فرماندار هستند و تعداد زیادی از نخبگان در اجرای انتخابات همراه ما هستند.

فرماندار مشهدمقدس افزود: امسال سه روز قبل از انتخابات در هر ناحیه تعداد شعب اخذ رای و معرفی و آدرس شعب از طریق بنر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.