صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کنتورخوان‌های شرکت گاز به درب منازل مراجعه نمی‌‌کنند

  • کد خبر: ۲۱۲۷۰
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
تا اطلاع ثانوی کنتورخوان‌های شرکت گاز به درب منازل مراجعه نمی‌‌کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، حسن افتخاری سرپرست شرکت گاز خراسان رضوی گفت: با هدف پیشگیری و قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا، کنتورخوان‌های این شرکت تا اطلاع ثانوی به درب منازل شهروندان مراجعه نمی‌کنند.

وی  اظهار کرد: با توجه به ضرورت رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا، تا اطلاع ثانوی قرائت کنتور‌های گاز در مشهد مقدس و دیگر شهرستان‌های این استان به صورت غیرحضوری (عدم مراجعه کنتورخوان به درب منازل) و از طریق خود اظهاری شهروندان انجام خواهد شد.
وی افزود: در همین راستا سه روش الکترونیکی ارائه خدمات از راه دور برای اعلام رقم کارکرد کنتور گاز مشترکین شامل پیامک، سامانه تلفنی ۱۸۹۴ و درگاه اینترنتی شرکت گاز استان خراسان رضوی به آدرس www.nigc-khrz.ir در نظر گرفته شده است و شهروندان می‌توانند مطابق زمان بندی تعیین شده که از طریق پیامک برای کلیه مشترکین اطلاع رسانی خواهد شد، نسبت به ثبت و اعلام رقم کارکرد کنتور گاز خود اقدام کنند.
سرپرست شرکت گاز خراسان رضوی با بیان این مطلب که مساعدت لازم در پرداخت صورت حساب گاز با اقشار محترم کم درآمد و آسیب پذیر انجام می‌شود گفت: تا پایان امسال انشعاب گاز هیچ مشترکی اعم از خانگی و تجاری قطع نمی‌شود و امکان تقسیط مبلغ قبوض گاز نیز برای مشترکین کم درآمد و آسیب پذیر در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: شهروندان محترم می‌توانند با مراجعه به درگاه‌های اینترنتی شرکت گاز استان خراسان رضوی به نشانی www.egas.ir و www.nigc-khrz.ir یا از طریق سامانه‌های تلفنی به شماره ۱۸۹۴ و ۳۷۰۷۴ که خدماتی از قبیل اعلام قبض به روز، صدور قبض المثنی، وصل مجدد جریان گاز، اعلام رقم یا خرابی کنتور، انتقادات و پیشنهادات، رفع اشکالات قبض، درخواست تست کنتور، اعلام مراحل درخواست علمک و نحوه محاسبه گازب‌های مصرفی هم ارائه می‌دهند، قبض گازشان را پرداخت کنند.
شرکت گاز خراسان رضوی وظیفه تامین گازطبیعی بیش از دو میلیون و ۳۵۰ هزار مشترک را بر عهده دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.