صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قیمت طلا، قیمت سکه و قیمت دلار و ارز امروز مشهد اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز،  امروز ۲۶ اسفند، هم اکنون در بازار آزاد تهران  قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۰۹ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۱۵۵ هزار تومان و قیمت دلار ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان است.



امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۱۵۵ هزار تومان و طرح قدیم ۵ میلیون و ۹۷۵ هزار تومان است.


ضمن آنکه قیمت نیم سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۶۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۷۶۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۷۰ هزار تومان تعیین شده و به فروش می‌رسد.


قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۶۰۹ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۸۱۲ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۶۴۱ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۵۳۷ دلار معامله می‌شود.

 

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان، درهم امارات ۴ هزار و ۴۰۰ تومان، یورو ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

 

صرافی‌های بانک‌ها امروز دوشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۷ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان است.

 


همچنین بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر شهر مشهد، قیمت‌های طلا وسکه در بازار مشهد و مقایسه با قیمت روز طلا در ۲۵ اسفند به شرح زیر اعلام شده است.

 


قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در مشهد: ۶۰۷ هزار تومان

 

قیمت سکه امام: ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان

 

قیمت سکه بهارآزادی: ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان

 

قیمت سکه نیم: ۳ میلیون و ۹۰ هزار تومان

 

قیمت سکه ربع: ۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان

 

قیمت نقره هر مثقال ۹۹۵ عیار ۴۰ هزار تومان

 

قیمت نقره هر گرم ۹۹۵ عیار: ۸ هزار و ۶۸۰ تومان

 

قیمت نقره هر گرم ۹۲۵ عیار: ۸ هزار و ۲۹ تومان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.