صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ماجرای تأیید صلاحیت ایرج ملکی برای انتخابات مجلس! + عکس

  • کد خبر: ۲۱۳۳۲۶
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
از صبح امروز با انتشار اسامی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ماجرای تأیید صلاحیت ایرج ملکی، که برای ساخت ویدئوهای کوتاه مشهور است، در فضای مجازی داغ شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - فرماندار کرمانشاه اسامی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه را اعلام کرد که در آن نام ایرج ملکی به چشم می‌خورد.

ایرج ملکی، سازنده کلیپ‌های کوتاه و لطیفه‌گوی اینستاگرامی، حتی رقابت تبلیغاتی‌اش را هم آغاز کرده است. او که در تبلیغاتش خودش را کارشناس نیروگاه بیستون معرفی کرده، با این شعار با دیگر نامزدهای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کرمانشاه رقابت می‌کند: «تلاش برای توسعه و پیشرفت همه‌جانیه کرمانشاه». 

ایرج ملکی کیست؟

ایرج ملکی سال ۱۳۵۲ در کرمانشاه به دنیا آمده و لیسانس روابط عمومی و مهندسی کامپیوتر و فوق لیسانس علوم ارتباطات اجتماعی دارد. او با ساخت ویدئوهای «مزاحمت» به شهرت رسید و حتی در صدا و سیما و چند برنامه، از جمله رئالیتی شو «جوکر» به تهیه کنندگی احسان علیخانی، هم حضور داشته است. حضور ایرج ملکی و برادرزاده اش، مونا، در برنامه «ایرانیوم» با انتقاد بسیاری از مردم روبه‌رو شد. او، که مهمان برنامه «فرمول یک» علی ضیاء هم بوده است، با لقب «استاد ملکی» در شبکه‌های اجتماعی شناخته می‌شود. 

ایرج ملکی در جوکر

 

فیلم مزاحمت ایرج ملکی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.