صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهدمقدس گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن موجب سرافکندگی دشمنان ایران شد و با مشارکت مردم در انتخابات ١١ اسفندماه این روند تکمیل خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ابراهیم علیزاده در سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان مشهد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ۵ اسفند ماه بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس، اظهار کرد: در همین راستا به تمام مهندسان فعالان در عرصه عمران و آبادانی شهر هستند تبریک می‌گوییم.

وی ضمن تشکر از شهروندان که حضور پرشوری در راهپیمایی ٢٢ بهمن داشتند، افزود: این حضور موجب سرافکندگی دشمن و سرافرازی مردم کشور عزیزمان شد و انشالله با حضور در انتخابات ١١ اسفندماه این روند تکمیل خواهد شد.

او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات ١١ اسفندماه، افزود: انتخابات باید پرشور و پرقدرت باشد و آحاد عظیم مردم شرکت در انتخابات را وظیفه خود بدانند. مهمترین مصداق در انتخابات احضور پرشور و پر نشاط مردم به عنوان تکلیف شرعی و وظیفه عمومی با مشارکت حداکثری جهت صیانت از نظام و پیشرفت کشور با گام‌های محکم و استوار باشد.

وی در ادامه گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود به وحدت کلمه، حفظ انسجام و حضور پرشور در صحنه تاکید داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ضمن تشکر و قدردانی از فرماندار مشهد ادامه داد: فرماندار به صورت جهادی و بسیجی پای کار انقلاب و نظام هستند. دلسوزانه فعالیت می‌کنند و قانونمند در جهت رفع مشکلات، کوتاه کردن مسیر‌ها و ارائه خدمت به مردم تلاش می‌کنند. مقدمات برگزاری انتخابات و شوری که در فضای شهر ایجاد شده تلاش‌های فرمانداری است.

وی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اهمیت انتخابات و فرامین مقام معظم رهبری در ارتباط با برپایی پرشور انتخابات ١١ اسفند ماه، از تمامی اعضای شورا خواست تا تلاش خود را جهت برگزاری منظم و هدفمند انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به کار گیرند تا گامی بسوی جلب اعتماد و رضایت مردم برداشته شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.