صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شیائومی واچ ۲ معرفی شد + مشخصات و قیمت

  • کد خبر: ۲۱۳۳۵۳
  • ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
شیائومی همراه با شیائو‌می ۱۴ اولترا، از «شیائومی واچ ۲» نیز رونمایی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - همراه با شیائو‌می ۱۴ اولترا، غول چینی از «شیائومی واچ ۲» نیز رونمایی کرده است. ساعت هوشمند شیائومی ۲۰۰ یورو قیمت دارد و برای عرضه در برخی بازار‌های اروپایی مانند آلمان و ایتالیا درنظرگرفته شده است.

مشخصات شیائومی واچ ۲

در مقایسه با شیائومی وا‌چ ۲ پرو که از فولاد ضد زنگ ساخته شده بود، این دستگاه دارای بدنه آلومینیومی است. شیائومی وا‌چ ۲ همچنین دارای یک نمایشگر ۱.۴۳ اینچی AMOLED است و از همان چیپ اسنپدراگون W۵ پلاس نسل ۱ بهره می‌برد.

گیرنده GPS، سیستم نظارت بر ضربان قلب و SpO۲ و گواهی مقاومت در برابر آب ۵ ATM از جمله دیگر ویژگی‌های قابل ذکر هستند.

در آمازون آلمان، شیائومی وا‌چ ۲ را هم‌اکنون در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای می‌توان پیش‌خرید کرد. البته ساعت از ۲۵ فوریه (یکشنبه) عرضه خواهد شد و می‌توان انتظار داشت که حدودا از ۱ تا ۴ مارس (۱۱ اسفند تا ۱۴ اسفند) وارد بازار شود.

در ایتالیا فقط نسخه نقره‌ای دستگاه عرضه شده است و احتمالاً نسخه مشکی در زمان دیگری در دسترس قرار می‌گیرد. در ایتالیا نیز از ۲۴ فوریه (یکشنبه) می‌توان برای خرید گلکسی واچ ۲ اقدام کرد.

شیا‌ئومی واچ ۲ احتمالاً در کشور‌های دیگر نیز عرضه خواهد شد. همچنین یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این دستگاه با شیا ئومی وا چ ۲ پرو علاوه بر جنس بدنه، عدم وجود گزینه LTE است.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.