صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تکلیف قطبی و تیم ملی به زودی مشخص می‌شود

  • کد خبر: ۲۱۳۵۳۰
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
  • ۱
پرونده بازگشت افشین قطبی به تیم ملی فوتبال ایران همچنان باز است و قرار شده بعد از بازگشت قلعه‌نویی از عربستان پیرامون این موضوع تصمیم گیری شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، به دنبال انتقاداتی که از عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا شده، بنا شده کادر فنی تیم ملی با تغییراتی مواجه شود. قلعه‌نویی نیز نسبت به برخی تغییرات در کادر فنی تیم ملی چراغ سبز نشان داده است.

او درباره حضور قطبی گفته بود: «قطبی جایش در فوتبال ایران خالی است و اگر بخواهد از او دعوت می‌کنم به تیم ملی بیاید. البته اگر شرایطش باشد.»

با بازگشت قلعه‌نویی به ایران مشخص خواهد شد که آیا قطبی شرایط حضور در تیم ملی ایران را خواهد داشت یا خیر. در همین راستا گفته می‌شود قلعه‌نویی صحبت‌های مقدماتی را با قطبی انجام داده و قرار شده مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال نیز در جریان خواسته‌های افشین قطعی قرار بگیرد تا اگر امکان همکاری بود، این مربی به ایران فراخوانده شده و به عنوان مربی تیم ملی برگزیده شود.


قطبی در یک دوره به عنوان سرمربی در تیم ملی فوتبال ایران مشغول به کار بود. او بعد از اینکه موفق شد پرسپولیس را به قهرمانی لیگ هفتم برساند به تیم ملی ایران رسید، اما از آن پس این مربی دیگری همکاری آن چنانی با فوتبال ایران نداشت و فقط در اندک زمانی هدایت تیم فولاد خوزستان را به عهده گرفت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
قطبی سرمربی. محبوب