صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اداره‌ کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اطلاعیه‌ای در خصوص فعالیت مدارس استان در روز دوشنبه صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به برودت هوا؛ فعالیت تمامی مدارس منطقه اسکو (مدارس شهری و روستایی اسکو و شهر جدید سهند) در شیفت صبح و در تمامی مقاطع تحصیلی، با یک ساعت تأخیر، آغاز خواهد شد.

در کلیبر با توجه به بردوت و سرمای شدید، فعالیت مدارس شهری منطقه کلیبر در تمامی مقاطع و مدارس شهری، روستایی و عشایری بخش آبش احمد با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد و فعالیت مدارس روستایی بخش مرکزی کلیبر در مقطع ابتدایی، غیرحضوری می‌باشد.

در سراب با توجه به برودت هوا و سرمای شدید؛ فعالیت مدارس شهری و روستای منطقه سراب در تمامی مقاطع تحصیلی بصورت غیر حضوری می‌باشد.

در مهربان به دلیل برودت و سرمای شدید هوا در شهر مهربان، فعالیت‌های آموزشی در مقطع پیش دبستانی در این منطقه، تعطیل بوده و فعالیت مدارس ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح و بعد از ظهر بصورت غیرحضوری است. فعالیت مدارس مقاطع متوسطه شهری و روستایی نیز با یک ساعت تأخیر، آغاز خواهد شد.

در هریس با توجه به برودت هوا در منطقه هریس، فعالیت مدارس این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد گردید.

در نظرکهریزی به علت برودت هوا، فعالیت کلیه مدارس شهری و روستایی منطقه نظرکهریزی در تمام مقاطع تحصیلی در شیفت صبح با یک ساعت تأخیر، شروع خواهد شد.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.