صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نصب المان‌های نوروزی در مشهد مقدس از ۲۰ اسفند ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۲۱۴۰۳۴
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: فرآیند نصب آثار هنری و المان‌های استقبال از بهار، ۲۰ تا ۲۷ اسفندماه انجام می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین حسامی با بیان اینکه مشهد مقدس خود را برای شانزدهمین دوره استقبال از بهار آماده می‌کند، اظهارکرد: استقبال از بهار یک برند و نماد شاخص برای مشهدالرضاست و شورای ششم نیز پیوسته سعی داشته هرساله درراستای ارتقای کمّی و کیفی این رویداد فرهنگی و هنری گام بردارد.

وی گفت: استقبال از بهار، فرصتی برای بهره‌گیری مضاعف از فضای بانشاط و مفرح آغازین روز‌های سال نو است؛ به‌ویژه که در کنار مجاوران، میزبان میلیون‌ها زائر نوروزی نیز هستیم.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: این رویداد امسال در قالب المان‌های موقت، تزیینات شهری، دیوارنگاری، جشنواره نور و هنر‌های مردمی در فضای عمومی شهر و بوستان کوهسنگی اجرایی می‌شود.

حسامی با بیان اینکه فرآیند نصب آثار استقبال از بهار، ۲۰ تا ۲۷ اسفندماه انجام می‌گیرد، تصریح کرد: با توجه به تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان، رویکرد‌های محتوایی استقبال از بهار ۱۴۰۳، علاوه بر نوروز، امام‌رضا(ع) و ایثار و شهادت، شامل مضامین متناسب با ماه میهمانی خدا نیز هست.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.