صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌رضوی از ورود سامانه بارش برف شدید از چهارشنبه شب، ۹ اسفند ماه به استان خبر داد.

یوسف بنی‌اسدی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اشاره به اینکه تمام محور‌های خراسان‌رضوی باز و تردد در آن جریان دارد، گفت: حوالی صبح امروز در محور‌های خواف - تایباد، زاوه - فریمان (ژرف)، قوچان - فاروج و قوچان – چناران کولاک داشتیم.

وی افزود: در محور حوزه‌های احمدآباد، فریمان، زاوه، خواف، باخرز، بجستان، کوه‌سرخ، رشتخوار، قوچان، طرقبه و شاندیز و محور‌های تایباد - خواف، مشهد - کلات (گوجگی) و سرخس - مشهد (مزداوند) بارش برف داشته‌ایم.

بنی‌اسدی با اشاره به یخ‌زدگی سطح تمام محور‌های خراسان‌رضوی در شب گذشته و صبح امروز عنوان کرد: همه محور‌های استان شب گذشته دچار یخ‌زدگی شده بود که با نمک‌پاشی در شب گذشته و تردد خودرو‌ها از صبح امروز یخ‌زدگی سطح جاده‌ها برطرف شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌رضوی یادآور شد: موج جدید بارش برف از چهارشنبه شب، ۹ اسفند ماه آغاز خواهد شد که بر اساس نقشه‌های هواشناسی حجم بارش برف بیشتر از سامانه فعلی خواهد بود که تا روز شنبه هفته آتی نیز ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فروزان
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
خداجون شکر