صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل راهداری خراسان رضوی گفت: ۷۲ اکیپ از راهداری خراسان رضوی از صبح روز گذشته مشغول یخ زدایی، شن و نمک پاشی و سایر امور ویژه راهداری زمستانی در طول راه‌های استان در حال فعالیت هستند.

جعفر شهامت در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص فعالیت راهداری خراسان رضوی برای بازگشایی راه‌های برفی استان گفت: اکیپ از راهداری خراسان رضوی از صبح روز گذشته مشغول یخ زدایی، شن و نمک پاشی و سایر امور ویژه راهداری زمستانی در طول راه‌های استان در حال فعالیت هستند.

وی بیان کرد: ۸۰۰ نیروی راهدار و ۵۹۳ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین راهداری در این اکیپ‌ها از روز گذشته فعالیت دارند.
شهامت در خصوص حجم شن و نمک مصرفی برای یخ‌زدایی راه‌های خراسان رضوی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا ظهر فردا حجم شن و نمک مصرفی در طول ۱۳ هزار کیلومتر راه استان به بیش از ۲۵۰۰ تن برسد.

مدیرکل راهداری خراسان رضوی بیان کرد: از هموطنان محترم تقاضا می‌شود سفر‌های غیر ضرور خود را به زمان مناسب‌تری موکول نموده و در صورت ضرورت سفر، حتما از سلامت فنی، صحت عملکرد سیستم گرمایشی، برف پاک‌کن‌ها و سوخت کافی خودروی خود مطمئن بوده و زنجیرچرخ و سایر تجهیزات ایمنی سفر در زمستان را همراه خود داشته باشند و با احتیاط و رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

شهامت یادآور شد: بر اساس آخرین وضعیت راه‌های خراسان رضوی، در حال حاضر محور‌های فرعی تربت جام به صالح آباد، تربت جام به باخرز و فریمان و ژرف به دلیل وقوع کولاک و نبود دید افقی و عدم ایمنی مسدود اعلام شده است. مسافران می‌توانند آخرین اطلاعات راه‌های استان را از سامانه ۱۴۱ مطلع شوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.