صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کمپین مردمی سرخی من از تو در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۱۴۶۸
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
پویش مردمی "سرخی من از تو" همزمان با چهارشنبه آخر سال در تمام پایگاه‌های ثابت و سیار انتقال خون استان خراسان رضوی برپا شد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ مدیر کل انتقال خون خراسان رضوی گفت: این پویش مردمی برای سومین سال متوالی همزمان با مراسم چهارشنبه سوری به منظور ترویج اهدای خون در استان خراسان رضوی راه‌اندازی شده است.
دکتر مجید عبدالهی از مردم دعوت کرد در شب چهارشنبه سوری با اهدای خون خود به بیماران و نیازمندان به خون و فراورده‌های خونی، زندگی ببخشند.

وی با بیان اینکه باید اهدای خون را به یک تکلیف اجتماعی تبدیل کنیم، افزود: از هم استانی‌ها درخواست می‌شود در ایام پایانی سال برای شاد کردن بیماران و خانواده آن‌ها به پویش "سرخی من از تو" پیوسته و انتقال خون را در خلق رویداد انسان دوستانه یاری نمایند.

وی اظهار داشت: در قالب این پویش ۶ پایگاه اهدای خون در مشهد و پنج پایگاه اهدای خون نیز در شهر‌های قوچان، گناباد، نیشابور، سبزوار و تربت حیدریه فعال هستند.
عبدالهی گفت: امید است با همت مردم نوعدوست استان خراسان رضوی امسال نیز مانند سال‌های گذشته در ایام نوروز با ذخیره مناسب و کافی، پاسخگوی بیماران نیازمند خون و فرآورده‌های خونی باشیم.

استان خراسان رضوی، بعد از استان‌های تهران و فارس، سومین تولید کننده خون در کشور است.
اداره کل انتقال خون خراسان رضوی وظیفه تامین خون ۶۰ بیمارستان این استان را بر عهده دارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.