صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس عقیدتی‌سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق کشور گفت: امروز دشمن همه توان و تجهیزات خود را معطوف به خدشه‌دارکردن هویت خانواده در ایران کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عدیده با تاکید بر نقش ویژه بانوان در بصیرت‌افزایی در جامعه، اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز دشمن همه توان و تجهیزات خود را معطوف به خدشه‌دارکردن هویت خانواده در ایران کرده است، برگزاری چنین دوره‌های بصیرت‌افزایی با محوریت مسائل روز و خانواده برای تمام اقشار جامعه به ویژه بانوان ضروری است.

وی هدف از برگزاری چنین دوره‌هایی را افزایش سطح آگاهی خانواده‌ها در مقابل آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی برشمرد و گفت: نهاد خانواده، اصلی‌ترین رکن جامعه و زمینه‌ساز خوشبختی انسان‌هاست و از این رو اسلام عنایت ویژه‌ای به سلامت، رشد و پویایی این نهاد ارزشمند دارد.

وی افزود: دوره بصیرت افزایی با محوریت مسائل روز و خانواده در مشهد با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان پایور، بازنشسته و خانواده‌های آنان و با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عدیده با اشاره به اهمیت خانواده در جامعه، اذعان کرد: بسیاری از تغییرات جامعه ریشه در خانواده دارد و همه دستاورد‌های علمی، فرهنگی، دینی و هنری بشر در سایه خانواده سالم و امن پدید آمده است و استحکام خانواده به عنوان مهم‌ترین نهاد تشکیل دهنده جامعه اثرگذاری مستقیم و نقش مهمی بر استحکام جامعه دارد.

رئیس عقیدتی‌سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق خاطرنشان کرد: مطالعه و پژوهش‌ها در حوزه‌های مختلف جامعه شناختی، علوم قرآنی و دینی اذعان دارند که بسیاری از عوامل تحکیم خانواده اکتسابی هستند و اساسا موضوع آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی و بصیرتی نقش جدایی ناپذیری در این فرایند دارند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.